Понеделник - Петък8:00 - 18:00
Офисгр.Пловдив. ТЦ Европа, ул."Княз Борис I-ви Покръстител", 11a
Намерете ни и в:

Счетоводно обслужване

Счетоводна къща Паралееви предлага цялостно счетоводно обслужване за вашия бизнес. Счетоводните ни услуги са съобразени с актуалната нормативната уредба на счетоводното, данъчното и осигурително законодателство. За качественото и бързо обслужване се грижи млад, амбициозен и квалифициран персонал, който се стреми да бъде максимално гъвкав и да подхожда индивидуално към всеки клиент.

Счетоводни услуги в град Пловдив

Счетоводните услуги, които предлагаме са всеобхватни и осигуряват всичко необходимо, от което вашата фирма има нужда, както и тя да бъде законосъобразна в съответствие с действащото към момента законодателство. Служителите на Счетоводна къща Паралееви работят по следните направления:

  • Счетоводство обслужване
  • Еднократно ползване на счетоводни услуги
  • ТРЗ и личен състав
  • Данъчни консултации
  • Годишно приключване
  • Административни услуги

Ние се съобразяваме с конкретните нужди на нашите клиенти, предвид дейността и начина на работа, предлагайки договор за счетоводно обслужване изготвен за всеки един индивидуално.

Нашия екип от специалисти са винаги готови да Ви укажат помощ и да намерят най-доброто решение за бизнеса Ви.

От какво зависи цената на счетоводните услуги

Счетоводство

Счетоводна къща Паралееви е специализирана в областта на счетоводните услуги. При сключен абонамент за счетоводно обслужване, ние извършваме следните дейности:

  • Съставяне на индивидуален сметкоплан и изготвяна на счетоводна политика, предвид спецификата на дейността;
  • Изготвяне на САП и ДАП;
  • Класифициране и осчетоводяване на първични счетоводни документи със специализиран софтуер, позволяващ справки в различни файлови формати, с възможност за обмен на информация по електронен път;
  • Създаване на вторични счетоводни документи, протоколи, справки;
  • Изготвяне и подаване на дневници по ЗДДС, справки-декларации;
  • Съставяне на оборотни ведомости;
  • Съставяне и подаване на годишни счетоводни отчети към НСИ;
  • Архивиране на счетоводната документация.

Калкулатор за цени на счетоводни услуги

Счетоводна къща Паралееви предлага услуги на абонаментен принцип. Цените се определят индивидуално и зависят от следните фактори:

  • Дейността на дружеството/фирма;
  • В зависимост от документооборота на вашата фирма;
  • Броя на осигурените лица;
  • Има ли регистрация фирмата по ЗДДС;

В страницата с цените можете да се запознаете с ориентировъчни такси, които се заплащат за период от един месец. Свържете се с нас за да изготвим специално предложение за Вас. Ще останете доволни от нашата оферта и цени.

Счетоводни консултации, които са свързани с дейността на вашата фирма са безплатни при сключен договор за счетоводно обслужване.

Често задавани въпроси

  • С какво се различава счетоводното обслужване на фирма регистрираната по ДДС от нерегистрирана такава?

Предвид по-строгата отчетност, необходимост от допълнителна документация и по-голямата отговорност, регистрираните по ЗДДС фирми се таксуват по-скъпо, при равни други услови.

  • Каква е цената за счетоводно обслужване на малка фирма?

Всеки клиент свързал се с нас, получава индивидуална оферта цената на услугата зависи от различни фактори: документооборот, брой осигурени лица,  дейността или дейностите които извършва и др.

  • Каква фирма да регистрирам – ЕТ или ЕООД?

И двете имат своите предимства и недостатъци. Например ако решите да регистрирате ЕТ, трябва да знаете, че държавните такси са по-ниски, в сравнение с тези на ЕООД, но собственикът отговаря с цялото си лично имущество за задълженията на фирмата, също така плаща данък от 15% по ЗДДФЛ.

При ЕООД отговорността на собственика е ограничена, до размера на внесения капитал. Плаща се 10% плосък данък върху печалбата и 5% данък дивидент, за да бъде разпределена същата, или общ налог 14,5%.

При ЕТ се прави изравняване на осигурителен доход и ако облагаемия годишен доход е по-висок от дохода върху който са внесени авансово осигурителните вноски, се довнасят.

При ЕООД недостатъци са: по-високите държавни такси и такси за услуги и процедурата за заличаване на дружеството трае поне 6 месеца.

  • Колко време отнема регистрация на фирма ?

След като получим необходимият набор от документи от клиента и ги подадем за регистрация в Агенцията по заетостта, фирмата става в рамките на 3 работни дни.

Месечно възнаграждение

Брой документи на месец Фирми, занимаващи се само с услуги Фирми занимаващи се с търговия или с търговия и услуги Фирми, занимаващи се с производство
Фирми, нерегистрирани по ЗДДС
до 20 док. месечно 150 лв. 200 лв. 250 лв.
от 21 до 40 док. месечно 200 лв. 240 лв. 280 лв.
от 41 до 80 док. месечно 230 лв. 270 лв. 330 лв.
от 81 до 120 док. месечно 250 лв. 300 лв. 350 лв.
над 121 док. месечно по договаряне по договаряне по договаряне
Фирми, регистрирани по ЗДДС
до 20 док. месечно 250 лв. 270 лв. 330 лв.
от 21 до 40 док. месечно 300 лв. 330 лв. 370 лв.
от 41 до 80 док. месечно 350 лв. 370 лв. 430 лв.
от 81 до 120 док. месечно 400 лв. 430 лв. 510 лв.
над 121 док.месечно по договаряне по договаряне по договаряне
 

Тарифата за ЛС и ТРЗ услуги – вижте тук .

Ако фирмата се регистрира като ИНТРАСТАТ-оператор, към месечното възнаграждение се добавя такса по таблицата за интрастат-услуги – вижте тук.

В таксата са включени всички услуги от пакета „Абонаментно счетоводно обслужване”.

Допълнителни такси: Годишно счетоводно и данъчно приключване, съставяне и подаване на годишна данъчна декларация, съставяне на Годишен финансов отчет – едномесечно възнаграждение.
Съставяне на ОПР и Баланс, за период различен от годишния – 50% от месечното възнаграждение, минимум 200лв.
Регистрация и Дерегистрация по ЗДДС, за новорегистрирана фирма – минимално възнаграждение 200лв.
Представяне по проверки по възстановяване на ДДС – минимално възнаграждение 200лв.

Важно!

Благодарим на всички наши клиенти за гласуваното доверие и добрата съвместна работа!
Искаме да ви информираме, че от 01.01.2021 г. при не заплащане на счетоводното обслужване в срок, а именно – до края на месеца, следващ месеца за който е дължим, ангажимента за счетоводно обслужване към нас отпада от първо число на месеца следващ месеца до който е трябвало да бъде заплатена цената на услугата.
В тази връзка въвеждаме такса „подновяване“ при незаплатено счетоводното обслужване в срок:
30% от договорения хонорар. Същата е дължима за всеки месец на закъснение и се заплаща допълнително, към определената цена на счетоводното обслужване.

Ако искате да получите своята индивидуална оферта за счетоводно обслужване, като се отчетат всички особености на Вашия бизнес и специфични изисквания, моля свържете се с нас и уговорете среща – на място в нашия офис.

Забележка:

  1. „Документ” е една счетоводна операция (проста или сложна) документираща стопански последици, това може да е фактура, банково извлечение, приходен или разходен касов ордер или друг документ.
  2. „Персонал“ е лице, което се осигурява по реда на Кодекса за социално осигуряване;
  3. Счетоводна къща Паралееви си запазва правото да сключва договори на различни от горепосочените цени;
  4. Всички цени са в български левове без включен данък върху добавената стойност (ДДС).
ОРИЕНТИРОВЪЧНИ ЦЕНИ ЗА СЧЕТОВОДНО ОБСЛУЖВАНЕ
Общо лв.

Е. Паралеева

ОФИСАдрес
гр.Пловдив. ТЦ Европа, ул.``Княз Борис I-ви Покръстител``, 11a
МОЖЕ ДА НИ ПОТЪРСИТЕРаботно време
Понеделник - Петък 8:00 - 18:00
Събота и Неделя: Почивни дни
ОНЛАЙНSkype
ПОЛЕЗНИ ВРЪЗКИИнформация
Счетоводни услуги
Регистрации
Регистрация на ЕООД или ООД
Регистрация на ЕТ
Регистрация по избор по ЗДДС
НАМЕРЕТЕ НИ И ВСоциалните мрежи
Може да ни пишете с вашите въпроси и ще ви отговорим, когато имаме възможност
AVANTAGEHeadquarters
Organically grow the holistic world view of disruptive innovation via empowerment.
OUR LOCATIONSWhere to find us?
https://skp.bg/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
GET IN TOUCHAvantage Social links
Taking seamless key performance indicators offline to maximise the long tail.

СК Паралееви 2020. Всички права запазени

СК Паралееви 2020. Всички права запазени