Счетоводна къща Паралееви предлага цялостно счетоводно обслужване за вашия бизнес. Счетоводните ни услуги са съобразени с актуалната нормативната уредба на счетоводното, данъчното и осигурително законодателство. За качественото и бързо обслужване се грижи млад, амбициозен и квалифициран персонал, който се стреми да бъде максимално гъвкав и да подхожда индивидуално към всеки клиент.
Счетоводни услуги в град Пловдив
Счетоводните услуги, които предлагаме са всеобхватни и осигуряват всичко необходимо, от което вашата фирма има нужда, както и тя да бъде законосъобразна в съответствие с действащото към момента законодателство. Служителите на Счетоводна къща Паралееви работят по следните направления:
- Счетоводство обслужване
- Еднократно ползване на счетоводни услуги
- ТРЗ и личен състав
- Данъчни консултации
- Годишно приключване
- Административни услуги
Ние се съобразяваме с конкретните нужди на нашите клиенти, предвид дейността и начина на работа, предлагайки договор за счетоводно обслужване изготвен за всеки един индивидуално.
Нашия екип от специалисти са винаги готови да Ви укажат помощ и да намерят най-доброто решение за бизнеса Ви.
От какво зависи цената на счетоводните услуги
Счетоводство
Счетоводна къща Паралееви е специализирана в областта на счетоводните услуги. При сключен абонамент за счетоводно обслужване, ние извършваме следните дейности:
- Съставяне на индивидуален сметкоплан и изготвяна на счетоводна политика, предвид спецификата на дейността;
- Изготвяне на САП и ДАП;
- Класифициране и осчетоводяване на първични счетоводни документи със специализиран софтуер, позволяващ справки в различни файлови формати, с възможност за обмен на информация по електронен път;
- Създаване на вторични счетоводни документи, протоколи, справки;
- Изготвяне и подаване на дневници по ЗДДС, справки-декларации;
- Съставяне на оборотни ведомости;
- Съставяне и подаване на годишни счетоводни отчети към НСИ;
- Архивиране на счетоводната документация.
Калкулатор за цени на счетоводни услуги
Счетоводна къща Паралееви предлага услуги на абонаментен принцип. Цените се определят индивидуално и зависят от следните фактори:
- Дейността на дружеството/фирма;
- В зависимост от документооборота на вашата фирма;
- Броя на осигурените лица;
- Има ли регистрация фирмата по ЗДДС;
В страницата с цените можете да се запознаете с ориентировъчни такси, които се заплащат за период от един месец. Свържете се с нас за да изготвим специално предложение за Вас. Ще останете доволни от нашата оферта и цени.
Счетоводни консултации, които са свързани с дейността на вашата фирма са безплатни при сключен договор за счетоводно обслужване.
Често задавани въпроси
- С какво се различава счетоводното обслужване на фирма регистрираната по ДДС от нерегистрирана такава?
Предвид по-строгата отчетност, необходимост от допълнителна документация и по-голямата отговорност, регистрираните по ЗДДС фирми се таксуват по-скъпо, при равни други услови.
- Каква е цената за счетоводно обслужване на малка фирма?
Всеки клиент свързал се с нас, получава индивидуална оферта цената на услугата зависи от различни фактори: документооборот, брой осигурени лица, дейността или дейностите които извършва и др.
- Каква фирма да регистрирам – ЕТ или ЕООД?
И двете имат своите предимства и недостатъци. Например ако решите да регистрирате ЕТ, трябва да знаете, че държавните такси са по-ниски, в сравнение с тези на ЕООД, но собственикът отговаря с цялото си лично имущество за задълженията на фирмата, също така плаща данък от 15% по ЗДДФЛ.
При ЕООД отговорността на собственика е ограничена, до размера на внесения капитал. Плаща се 10% плосък данък върху печалбата и 5% данък дивидент, за да бъде разпределена същата, или общ налог 14,5%.
При ЕТ се прави изравняване на осигурителен доход и ако облагаемия годишен доход е по-висок от дохода върху който са внесени авансово осигурителните вноски, се довнасят.
При ЕООД недостатъци са: по-високите държавни такси и такси за услуги и процедурата за заличаване на дружеството трае поне 6 месеца.
- Колко време отнема регистрация на фирма ?
След като получим необходимият набор от документи от клиента и ги подадем за регистрация в Агенцията по заетостта, фирмата става в рамките на 3 работни дни.
Месечно възнаграждение
Брой документи на месец | Фирми, занимаващи се само с услуги | Фирми занимаващи се с търговия или с търговия и услуги | Фирми, занимаващи се с производство |
Фирми, нерегистрирани по ЗДДС | |||
до 20 док. месечно | 150 лв. | 200 лв. | 250 лв. |
от 21 до 40 док. месечно | 200 лв. | 240 лв. | 280 лв. |
от 41 до 80 док. месечно | 230 лв. | 270 лв. | 330 лв. |
от 81 до 120 док. месечно | 250 лв. | 300 лв. | 350 лв. |
над 121 док. месечно | по договаряне | по договаряне | по договаряне |
Фирми, регистрирани по ЗДДС | |||
до 20 док. месечно | 250 лв. | 270 лв. | 330 лв. |
от 21 до 40 док. месечно | 300 лв. | 330 лв. | 370 лв. |
от 41 до 80 док. месечно | 350 лв. | 370 лв. | 430 лв. |
от 81 до 120 док. месечно | 400 лв. | 430 лв. | 510 лв. |
над 121 док.месечно | по договаряне | по договаряне | по договаряне |
Тарифата за ЛС и ТРЗ услуги – вижте тук .
Ако фирмата се регистрира като ИНТРАСТАТ-оператор, към месечното възнаграждение се добавя такса по таблицата за интрастат-услуги – вижте тук.
В таксата са включени всички услуги от пакета „Абонаментно счетоводно обслужване”.
Допълнителни такси: Годишно счетоводно и данъчно приключване, съставяне и подаване на годишна данъчна декларация, съставяне на Годишен финансов отчет – едномесечно възнаграждение.
Съставяне на ОПР и Баланс, за период различен от годишния – 50% от месечното възнаграждение, минимум 200лв.
Регистрация и Дерегистрация по ЗДДС, за новорегистрирана фирма – минимално възнаграждение 200лв.
Представяне по проверки по възстановяване на ДДС – минимално възнаграждение 200лв.
Важно!
Благодарим на всички наши клиенти за гласуваното доверие и добрата съвместна работа!
Искаме да ви информираме, че от 01.01.2021 г. при не заплащане на счетоводното обслужване в срок, а именно – до края на месеца, следващ месеца за който е дължим, ангажимента за счетоводно обслужване към нас отпада от първо число на месеца следващ месеца до който е трябвало да бъде заплатена цената на услугата.
В тази връзка въвеждаме такса „подновяване“ при незаплатено счетоводното обслужване в срок:
30% от договорения хонорар. Същата е дължима за всеки месец на закъснение и се заплаща допълнително, към определената цена на счетоводното обслужване.
Забележка:
- „Документ” е една счетоводна операция (проста или сложна) документираща стопански последици, това може да е фактура, банково извлечение, приходен или разходен касов ордер или друг документ.
- „Персонал“ е лице, което се осигурява по реда на Кодекса за социално осигуряване;
- Счетоводна къща Паралееви си запазва правото да сключва договори на различни от горепосочените цени;
- Всички цени са в български левове без включен данък върху добавената стойност (ДДС).