Труд и работна заплата, накратко – ТРЗ, е част от услугите, които Счетоводна къща – Паралееви ви предлага. Тъй като ТРЗ е услуга, която има специфичен характер, ние ви предлагаме професионално обслужване и обработка на всички документи, които ще бъдат в съответствие с изискванията на действащото към момента законодателство. За ваше улеснение и спестяване на време, ние предлагаме:
- Подготовка на документи, изготвяне и регистриране в НАП на трудови договори и споразумения, длъжностни характеристики и заповеди за прекратяване на трудови договори;
- Изготвяне и оформяне на граждански договори;
- Изготвяне на сметки за изплатени суми и служебни бележки;
- Изготвяне на ведомости за заплати, фишове, молби за отпуски, приемане и обработване на болнични листове;
- Подаване на необходимата документация към НАП, НОИ И ГИТ;
- Изготвяне на платежните документи за разплащания към бюджета за осигуровки и данъци на персонала.
- Попълване на трудови и осигурителни книжки;
- Компетентни консултации при всеки възникнал въпрос във връзка с трудовото и осигурителното законодателство;
- Съдействие при проверки от НАП, НОИ и Инспекция по труда, касаещи нашата компетенция.
- Издаване на документи към различни институции, след подаване на писмено искане за това.
|
Брой персонал |
Месечно възнаграждение |
|
Базова цена за ТРЗ и ЛС |
100 лв. / 51.13 EUR |
|
До 10 души персонал |
по 25 лв. / 12.79 EUR на човек |
|
Над 10 души персонал |
250 лв./127.82 EUR + 20 лв./10.23 EUR за всеки следващ |
|
Над 50 души персонал |
по договаряне |
Забележка: Всички цени са в български левове без включен данък върху добавената стойност (ДДС).
Свържете се с нас, за да изготвим специално предложение за Вас

